YEEAH I GOT IT

Jaa ska jobba på gymnasiemässan imorgon med milli hahaha fett kul, om det kommer mycket människor!. Vi får faktiskt två biobiljetter, yes. Så alla 94 som ska dit kommer se oss. By the way jag bråkade med min Psykologi lärare idag blev så JÄVLA lack på honom seriöst han är ett psykfall! Suzzi stod och skrattade medans jag skrek typ sa lite grejer som inte var så bra för betyget tror jag. Sa att jag skulle gå till rektorn säga till honom att han är säst och att jag hoppades att han skulle få sparken hahahaha jag var sur okej? säger typ allt då. Suzzi tyckte det var skit kul iallafall och stod och la små komnetarer hela tiden medans jag skrek. Men men life is a bitch so i have to get over it. Har precis pluggat klart med milli per tele och ska gå ner till tvätten snart som jag hade glömt bort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0