WHAT'S POPPING YALL

Heeey!

Sitter och äter godis i mitt rum var så jävla sugen på det så min påse är typ slut snart hahah fett tjock!. Har varit i stan med nadja idag gick runt lite i affärer sen tröttnade vi på det så vi drog till Cafe 60 och fika , det var 3 gången den här veckan jag var där, illa! . Iallafall vet inte varför jag har tappat aptiten för mat har inte ätit bra mat sen lunch i skolan igår åt nudlar idag sen har jag inte ätit något annat fattar ej varför?.Måste se 2012 snart alla säger att den är sååå bra, typ bästa filmen men vet inte om jag ska tro på det hahah. 

Kolla den här videon tjejen sjunger jätte bra men det är något man störsig på, det kan vara tt hon hoppar runt som en groda? eller?



Ska lägga upp lite låtar som jag diggar från Rihannas album senare, SAKNAR NI INTE MINA GOSSIP INLÄGG LITE ?

Kommentarer
Postat av: anna

NEJ! jag vill inte läsa om fittrihanna

2009-11-15 @ 15:58:04
Postat av: Sara

LÄS inte då!!!!

2009-11-16 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0