what, you want me naked?

Hey over there. Jag typ vaknade nyss, det är helt sjukt hur mycket jag sover. Idag vill jag hinkishklinkish men ta det lungt ni vet. Nä ni vet inte.. Hahah igår var jag prissi och semra killmagneter på vapiano. Sist vi var där började en kille flörta med prissi och igår börja två andra prata med oss och den han från förra gången blev sur HAHAH. Vi fick en hel skål med godis och prissi fick ge ut sitt nr, men djävul som jag är övertalar jag henne att ge honom dissarlinjens nr. Jag väntar bara på att gud ska straffa oss
Paranormal activity är den sämsta filmen jag sett på länge. Det är inte på riktigt för då kan man ju inte ha två olika sut, ett där on aldrig hittas och den andra när hon dör. JÄVLA MONGOS. Nu ropar mami för maten är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0