U WANNA PLAY A GAME

Jag trodde att klaga det var min grejj. Nejnej, Sara har tagit över min titel. Inte nog med att hon lever i en förnekelse värld där allting är så himla bra, klagar hon på allt från mina jeans till vilka filmer vi ska se på. Inte kunde hon se New moon i söndags eftersom att hon inte tror på sånt, VAD ÄR SÅNT. Kärlek? men det gör inte jag heller. Så ska hon gå och se på den va, hon lekte cool och sa payback is a bitch men vet du vad, PAYBACK IS A BICTH, BITCH. The game is on. Du lever nu farligt. Samma med Alicia, hon springer ju runt och är kär i killar med blåtiror. det verkar bara vara jag som har lite vett i skallen. Vet inte vad jags ka göra. Har två vänner som är helt borta, föräldrar som aldrig kommer hem och en tv som bara visar SKIT program. Men jag löser det som jag alltid gör, tar ett djupt andetag, lägger mig i sängen tar kudden över huvudet och KD<ASDL<.HJBMNZ<,.XZ<ÄÅPÖOIUYDHJKLÖÄRESZXCVBN *and im gone*




mycket kärlek från eran drottning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0