SUNDAY NOW I GUESS

Sitter här och kollar in lite bloggar medans Nadja har sommnat i min säng redan.
dag har jag varit i stan kollat runt som vanligt hittade jag inget ! bara ett par leggings, blir galeeeeeen snart,vill till USA shoppa sönder mig, fick dock två toppar av mamma igår från hennes oanvända garderob lite rihanna inspererade sådär. Efter det var jag på middaga åt fett god mat hos Suzzi mums.
Imorgon blir det Kista sen back to school! FAAAAAN, jag ska börja träna på basketen med milli också måste bli grymma. Kanske ska gå på matchen i fryshuset på tisdag, ska någon av er dit?

HAHAHAHA en tjej som chris har tagit bild med påstår att de har gjort mycket mer än vad de igentligen har och Chris verkar fett pissed of på henne! han har twittrat ganska mycket om det, han har sagt att hon bara försöker bli känd, och att han måste tänka efter vilka människor han tar bilder med nu förtiden HAHAHAHA fett synd säger jag bara läste nyss att hon påstod att han ville gifta sig med henne, OKEHHH NU HAR HON GÅTT FÖR LÅNGT!!! GET A FU'CKING LIFE !



Här är hon!


SÖÖTIS!

Fett fin bild, vad tycker ni om henne?


Kommentarer
Postat av: Nadjaaaaaaaaaaa

Jag sov inte, jag skojade med dig. Just so you know haha (a) Puss på dig bulleeeeeeeen!!

2009-11-03 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0