Stress Stress Stress!

Jag känner mig sjukt stressad, vet ej varför!
Idag har jag pluggat med milli pilli i bibblan som vanligt, vi är skit duktiga! Men det finns en tjej som jobbar fett bra där, hon är där innan vi kommer och går alltid efter att vi har gått varje dag helt ensam är hon också fattar ej hur hon pallar. Vi brukar alltid lala innan vi kommer igång. Har hittat en mobil som jag förhoppningsvist ska köpa imorgon hoppas hoppas. Föresten fick jag ett jätte fint verlorsett av mammi i turkost sen fick jag en skit snygg anslagstavla till mitt rum och nya påslakan med svarta blommor och en top YEES.
Är så avundsjuk på min kusin som kom hem från london nyss, hon har säkert shoppat fett med fina kläder som jag ska baxa haha.

HA EN BRAAAA KVÄLL, ska sova snart för behöver verkligen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0