IM NOT DEAD

Ville bara säga att jag inte var död, har fått jätte mycket mail om vart jag försvunnit och det ska jag berätta nu. Jag kommer inte in på bloggen hemmifrån så jag får be andra gå in och fixa och det är inte alltid alla andra kan. Jobbigt men sådant är livet! what to do my niggaz, ingeting. Imorgon är det dags för mig och sara att ragga lite lammkött. LAHME LAHME LAHME eller vad säger du sara? Filk brukar ju gilla oss när vi är tillsammans. Vi får väll se hur många som vill börja i värmdö gym efter att jag och sara har fått säga vårt..


ps en gång i tiden hade sara en mobil som äskade mig jag blev hur snygg som helst på varenda bild. Inte konstigt att hon gjorde sig av med den snabbt..

Kommentarer
Postat av: suzi

Fan va snygga ni är!!!

Seeexii

2009-11-19 @ 15:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0