i'm back

Sara verkar helt besatt, vi kanske borde döpa om bloggen till VISOMÄLSKARRIHANNA eller? Rihanna bärde inte upp byxorna måste jag säga, vita byxor är det sliskigaste som finns. Även om min drömman skulle ha på sig vita byxor skulle jag forsätta gå. Jag vet inte vad det är, men byxor ska inte vara vita. Det borde finnas en regel på det. Tillbaka till Rihanna, jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Jag känner att ibland är hon söt ibland är hon ful, ibland är hon skön och sen helt plötsligt undrar man vad som hände. Allt det där med videon där hon kapar chris känns så tillgjort. Visst hon kanske inte fick gå ut med all information veckan efter allt hade hänt för då skulle man kunna andvända det emot henne på rättegången. Men att kalla sig förebild vet jag inte att jag kan hålla med om. Grejjen jag inte förstår är att om han nu slog henne 8-9 gånger, varför gå tillbaka till honom veckan efter att han mublerat om i ditt ansikte och ta en semester och sen efter hur många månader 6 kanske? Gå ut och säga att hon vaknade som britney spears. Äh pallante bry mig men till alla er som ÄLSKAR hennes låtar och tycker att hon är så jävla grym. Hon låter som en kratta i verkligheten. Allvarligt talat så är Miley Curus bättre live. Det var allt från mig...


gamla goda tiden... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0