IDAG

Idah var det första dagen på min fältstudie plats vet ni vad vi fick göra ABSOLUT INGENTING!!!!! ASSÅ INGET!
Fett med tort. där satt vi i 6 timmar på en soffa och snacka, spela spel, och pratade med en tjeje som jobbade där om hennes usa resa och lite mer . Jag drack fett med te så jag var tvungen att gå på toa hela tiden hahahaha fett pinsam jag är jag vet! sen åt vi lunch som jag köpte på ICA i hässellby asså RUTTET VAR DET RUTTET!!!!. det tar mig 1,10 min att komma till det där stället! fett ovärt att vara där i en vecka och inte göra någonting förutom att gå från soffan till köket sen tillbaka till soffan sen på toa. Iallafall kanske ska se NEw moon på torsdag, milli kommer döda mig för att jag skriver det här men Payback is a bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0