Home

ÄNtligen hemma! Har pluggat med Milli och Mabintou idag efter skolan. Blev väldigt mycket deeeep talk och lite mindre plugg men det var det värt. Det känns som om jag kan historian och att jag inte behöver plugga mer på den men ända måste jag det på något sätt?. MATTEN går åt helvetet asså jag fattar inget helt plötsliget, är jag dum eller? jag fattar verkligen inte vad det är med mig? Vet inte om jag pallar bry mig änns. Det går bra i alla ämnen förutom matten det suger jag vill vara bra och fatta allt utan att behöva plugga men vad ska man göra.
Ska sluta skriva om Chris brown och Rihanna på den här bloggen för alla påpekar det och jag pallar verkligen inte så det kommer inte bli många inlägg av mig längre , och det är ju typ bara jag som skriver så det kommer inte bli många inlägg alls!

Lägger upp bilder senare kanske om jag pallar.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0