FRIDAY!

Hejsan alla söta!
Sitter här i mitt mysiga rum och lyssnar på hela Rihannas Album som har läckt ut på nätet, massa låtar som är bra :)
Var och såg paranormal activity idag också asså den filmen var inte så bra som alla har sagt vet inte om den var värd att se på bio! Typ 1 timma och tio min var fett onödiga man somnade nästan men allt som hände på kvällen var nästan bra Slutet var bra jag skrek som fan i millis öra hahah var skit rädd men tror inte jag kommer ha några mardrömmar efter den iallafall. Har inget att göra imorgon vilket är fett konstigt brukar alltid ha något att göra planerat på lördagar känner mig ensam. haha.

Men ha en bra helg alla kanske lägger upp bilder från veckan senare om det går för det gick inte förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0