EMA: Hiss & Diss exclusive

Hiss & Diss på EMA


DISS
1. När Jay Z skulle uppträda med Empire State of mind så förstör en tjej hela låten när hon ska ta över Alicia Keys del. Okej, okej jag förstår att det säkert är jätte nervöst men.... hitta någon bättre?

2. När det stod mellan Eminem, Kaney West, Jay Z och några mer så vinner Eminem? Och han blir inte ens glad. ASSÅ förstår inte världen att Jay Z tar alla?!

3. När det står mellan Taylor Swift och Lady Gaga så vinner Lady Gaga? Asså herregu vad hon är dålig och konstig och jätte jobbig. Varje gång hennes låt kommer så byter jag. Blä på henne.

4. Shakira.... Behöver jag ens säga något? Vad har hänt med henne och vad gjorde hon på scen? Skandal.

5. Green day? Vad gör dom ? Vilka är dom?

HISS

1. Beyonce ägde som vanligt och hennes attityd är så skön. Don't you just love her? Asså jag ryser när jag ser hennes framträdande.

2. Jag gillar inte Tokio Hotel men Tom är så himla himla himla himla snygg.

3.
När dom visade MJ´s tribute så grät jag. Alla var fina och det var så snyggt gjort.

4.  David Hasselhoff. Hahaha, jätte skön och jag garvade jätte mycket åt honom.

5. Att dom hade EMA i Berlin gjorde det hela så mycket bättre. Bääääästa staden ever.

6. Som sagt Jay Z borde vunnit alla priser och hans tjej Beyonce. Bästa paret






Beyonces framträdande

MJ tribute

Tom tom tom tom tom tom.

Oj det känns som om att Sara har skrivit det här. haha

Kommentarer
Postat av: Mina

hiss på shakiras nya album :)

2009-11-06 @ 20:32:56
URL: http://minaplanting.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0