döende

Jag håller på att dö, jag har aldrig haft så här ont i min mage. Jag hatar att vara sjuk även fast jag inte blir sjuk ofta. Imorgon är det dags för pappa att köpa en ny data till mig, typ den trejde de här året. Låter skit bra. Sjuka Alicia som har lämnat oss för sin gamla skit blogg har också blivit sjuk, hoppas att det inte var jag som smittade henne... Vill inte äns tänka på vad jag ska göra i helgen för min första prioritering är att plugga, som jag inte fått nog av det nu. Pluggat varje dag i en vecka nu, mina föräldrar tror att jag tar droger för det är inte likt mig. Ibland hatar jag skolan och ibland är det hur trevligt som helst. Det blir vad man gör det till. Jag tror att jag tycker om högst 12 personer i hela skolan. Om jag har tur får jag förvarna alla 94 på gymnasiemässan att vgy suger. Ska upp 7 imorgon och mitt tee väntar, vi ses väll om jag inte dör idag.

 
jag vet att det ser ut som att min nacke är av men jag gjorde ett försök till att dansa till thriller, eller trailer som jag brukar sjunga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0