A MILLI A MILLI

Hejsan!
Jag är så jävla sur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! var skit glad nyss för exakt 1 minut sen. Men sen sak skit fuckingblogg.se fucka sig helt! jag skrev ett skit långt inlägg med massA åsikter och allt sen fösrvinner all text allt! ÅÅÅHHHHHHHHHH NI ANNAR INTE VAD JAG VILL GÖRA!
Men iallafalll ska skriva om lite iallfalla. Idag har jag jobbat och sen pluggat med milli och nu sitter jag här skit
Irriterad vill hoppa från FÖNSTRET.

Tänkte kommentera kommentera hela den här Rihanna intervjun grejen.Själv tycker jag att det är jätte bra att hon kom ut och pratade om det som har hänt men det är lite konstigt att hon kom ut nu när det närmar sig skivsläppet, ja jag förstår att hon inte palla berätta direkt efter eftersom hon måste ha mått skit dåligt, men nu passar det perfekt så att hennes album ska sälja bra. Grejen är den att vi aldrig kommer få veta hela saningen bakom deras relation inget vet exakt vad som har hänt det enda vi har är hennes version och hans sen finns det ju the truth. Jag gillar ju Chris brown jätte mycket men jag hatar att han gjorde sådär med henne asså han slog sönder hennes hennes ansikte var ju helt sönderslaget fattar ej hur man kan göra så mot någon man älskar, ska säga som tyra banks THATS NOT LOVE!
Dock tycker jag inte att Rihanna är en bra förebild inte heller Chris brown. Jag fattar inte hur hon tänkte när hon gick tillbaka till honom bara några veckor efter att han slagit henne? ja ja love och all den där skiten men iallafall det var helt fel, och han hade fel från hela första början att han slog henne. Men i intervjun kommenterar hon det här med att hon gick tillbaka och hon verkar ha förstått att hon gjorde ett stort misstag som kan påverka fler än henne.

Ni som inte har sett intervjun kan bara kolla in Youtube allt finns där det finns även klipp på chris brown intervju han gjorde imåndags med MTV och hans kommentarer till hennes Intervju som hon gjorde, Enligt det han har sagt till mtv så tänker han inte gå ut i pressen och berätta hans historia i detalj men han respecterar hennes beslut att hon gjorde det till GMA. Han vill antagligen inte brätta allt som hände för att det är han som har gjord att fel eller för att hon också har gjort nått som vi inte fått veta! VEM VET KAN HON VARA NÄSTA HANNAMONTANNA= HANNARIHANNA och ha två sidor den vi ser och den som de som känner henne har sett?








Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

Och vart jobbar Sara Daoud?

2009-11-07 @ 23:52:25
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0